Saturday 9 April 2011

Peluang baik untuk komuniti Besout 2!!

Pusat Jalur Lebar Komuniti (PJK) Felda Gunung Besout 2 akan mengadakan satu Program Expert Workshop iaitu Bengkel Dandanan dan Solekan pada 10hb April 2011.

Bengkel ini diadakan khas untuk Penerokawati yang menetap di sekitar Felda Gunung Besout 2 sahaja. Bengkel yang akan dikendalikan oleh seorang pakar yang berpengalaman, Puan Nurul Azwin Musa, adalah terhad kepada 30 orang peserta sahaja.

Kepada mereka yang berminat dan ingin mempelajari teknik-teknik dandanan dan solekan yang betul dan terkini, sila hadirkan diri anda ke PJK Felda Gunung Besout 2 untuk mendapatkan maklumat lanjut seterusnya mendaftarkan diri anda di sana.

Selain itu, para peserta juga secara tidak langsung akan didedahkan tentang penggunaan ICT (internet), di mana setiap nota rujukan, tip & petua, maklumat terkini serta sebarang pertanyaan selepas bengkel boleh dilakukan dengan hanya melalui blog khas ini. 

Blog ini juga akan berfungsi sebagai sumber maklumat kepada peserta bengkel untuk melayari pautan-pautan lain yang berkaitan. Para peserta juga boleh berinteraksi dan bertanya dengan tenaga pakar yang dijemput menggunakan perisian serta ruangan yang disediakan, semuanya secara online.

takkan tengok aje,kata-kata manis takde ke?

No comments:

Post a Comment